PDA

View Full Version : MontrealHipHop.Net

JuniorBlack
05-06-07, 01:34 PM
VERSION française au dessous.

You must be asking yourself, what is MontrealHipHop.Net right?

In a multicultural city such as Ville-Marie, it is only right that MontrealHipHop.Net gathers to not only those who listen to The Roots, G-Unit, or Butta Babees to those who enjoy the music of Booba, Sinik or Ale Dee!

Weekly articles and interviews on local artists or Hip Hop figures from Montreal; an online community to interact with people who share the same interests; party/events and album/mixtape reviews; blogs and much more!...oh I forgot to mention the most important thing.. Online music 24/7 featuring Montreal DJs with local scene classics, new school, old school, turntablism, today's billboard hits and reggae. Official Launch: Tuesday, June 12th 2007

-MontrealHipHop.Net

Vous devez vous demandez ce qu'est MontrealHipHop.Net?

Dans une ville multiculurelle comme la Ville-Marie, il est indispensable que MontréalHipHop.Net satisfait la demande de ceux qui écoutent The Roots, G-Unit ou Butta Babees ainsi que les fans de Booba, Sinik ou Ale Dee!

Des articles et interviews hebdomadaires sur les artistes locaux ou venant de Montréal; une communauté en ligne ou le monde peuvent partager les même intérêts; des critiques d'albums, mixtapes ou évènements; des blogues et plus encore!...Désolé, j'ai oublier de mentionner le point le plus important..de la musique 24/7 avec des DJs et animateurs de Montréal qui vous donneront droit au classiques de la scène locale, new school, oldschool turntablism, les hits d'aujourd'hui et du reggae. Lancement officiel: Mardi, 12 Juin 2007

-MontrealHipHop.Net

Iron Man Production
05-08-07, 03:33 PM
Comment ça va mon frère du Québec?

QC for life!

JuniorBlack
06-14-07, 05:01 PM
Comment ça va mon frère du Québec?

QC for life!
Qc for life indeed! tu viens de Montreal?

Soulytrack
06-18-07, 10:02 AM
Whats really good!? Damn, i didnt know there were more posters from The Real City!

ay Junior....y'all tryin to compete with HHQC or what?